vineri, 25 octombrie 2019

658-David Irving - Revolutia maghiara din 1956 a fost anti-evreiasca si Nu anticomunista


În acest  videoclip dintr-un turneu de carte  din anii 90, istoricul britanic David Irving explică cum a ajuns la concluzia că Răscoala maghiară din 1956 a început de fapt ca un pogrom anti-evreiesc și cum această concluzie faptică a jignit atât de mult un grup a evreilor că au încercat să perturbe una din prelegerile sale.

Răspunsul lui Irving la evreii perturbați merge chiar în inima „Întrebării evreiești”, o întrebare pe care ei refuză colectiv să o pună vreodată și chiar mai mult ca sigur vor refuza întotdeauna să răspundă:
O carte pe care am scris-o în aproximativ 1975 a fost ... Istoria răscoalei maghiare împotriva ocupației comuniste a Ungariei, pentru care am avut acces la un anumit număr de dosare CIA, ceea ce este foarte interesant, deoarece CIA a efectuat interogatori psihologici în profunzime. a unui mare refugiat ungar care a venit în această țară după 1956.

Și nu era nicio îndoială în mintea mea, o descoperire foarte interesantă, de care nu am fost conștient până nu am început să investighez asta. Nu mi-am dat seama de asta. Motivul pentru care am început să scriu o carte despre răscoala maghiară a fost complet lipsit de importanță. Am decis să scriu o carte despre altceva decât Hitler și Al treilea Reich.

Dar ciudatul a fost când am început să scriu acea carte, am descoperit din dosarele CIA că ungurii, când au început acea răscoală, a început ca un pogrom anti-evreiesc. În primul rând, a fost o revoluție anti-evreiască, nu o revoluție anticomunistă.

Poporul maghiar a considerat guvernul lor în anii 1950 ca fiind un guvern evreu și au considerat poliția secretă, temutul [AVH] ca fiind o poliție secretă evreiască și, în esență, se datora faptului că atunci când Armata Roșie a intrat în Ungaria în 1945, au adus înapoi în Ungaria toți evreii care s-au refugiat în Uniunea Sovietică și ei au fost cei care au primit slujbele de prună și ei au fost cei care au primit slujbe de încredere,  șefii de poliție secretă și torturatorii .

Și de aceea evreii au fost atât de urâți în Ungaria până în 1956,  deoarece erau considerați ca oamenii care au provocat această mizerie fără nume poporului maghiar și astfel răscoala a început ca o revoltă anti-evreiască.
Fiecare dintre liderii „maghiari” din acea vreme din 1956…. Toți erau evrei și nu mi-am dat seama niciodată atunci când mi-am propus să o scriu. A fost un fapt extraordinar modul în care aceste lucruri sunt  ținute departe de conștiința publică .

Și, desigur, când a apărut cartea, am fost acuzat de „antisemitism”, dar ce trebuie să fac atunci când descoperi ceva, ca istoric, trebuie să pretinzi că nu este așa? Și dacă pretindeți că, faceți poporului evreu mai mult rău decât bine, cred eu.

Irving povestește cum un grup de evrei a încercat să perturbe una din prelegerile sale în Louisiana ... ]
Știu - i-am spus acestui public evreu în audiența mea - că nu-mi place și  știu de ce nu-mi place . Acum, oamenii voștri au fost displăcuți de 3.000 de ani.  Vă uitați vreodată în oglindă și vă întrebați de ce nu vă place? … .Nu se pun niciodată această întrebare, nu-i așa?

El a fost liderul [bandă evreiască perturbatoare din audiență] și a spus: „Ne acuzați? Spuneți că suntem responsabili pentru Auschwitz noi înșine? Și a fost o întrebare amețitoare și am spus: „Ei bine, răspunsul scurt este da.”

Dar acesta este un răspuns crud pentru că pentru a face întrebarea dreptate, trebuie să aveți o mulțime de etape intervenite, desigur. Dar răspunsul scurt, dacă doriți să săriți de la A la Z, este da. Dacă nu te-ai fi comportat așa cum ai avut o cursă timp de 3.000 de ani, mai întâi rușii, apoi polonezii, apoi galicii, apoi austriecii și restul nu te-ar fi hrănit și te-ar fi hărțuit de la stâlp în post, astfel încât să termini găsindu-vă la Auschwitz. Și nu v-ați întrebat niciodată „De ce?”
 https://russia-insider.com/en/history/historian-david-irving-explains-how-hungarian-uprising-was-anti-jewish-pogrom/ri27801

Exemplarele din cartea lui David Irving despre Răscoala maghiară au devenit foarte rare și scumpe, dar o puteți  descărca aici  gratuit.

http://fpp.co.uk/books/Uprising/index.html

Niciun comentariu:

TRAIM VREMURI INTERESANTE DAR SUNTEM DOAR NISTE FURNICI

Cred ca ne apropiem de punctul in care americanii sunt ghiftuiti de ce au cistigat in Europa, au dsitrus un concurent serios, iau distrus ba...