joi, 9 iulie 2015

125-Mic dejun

In fiecare dimineata in afara micului dejun clasic am devenit dependent de un mic dejun al stirilor.
Acest mic dejun al stirilor ma incarca cu energie pozitiva sau negativa, imi creaza o dispozitie buna sau proasta pentru restul zilei.

Cu timplul am m invatat care sunt canalele tv unde pot sa gasesc un "desert energetic" si care sunt canalele ce ma incarca negativ.

Iar de cand cu aparitia internetului si a blogurilor am devenit expert in prepararea unui mic dejun de stiri hranitor si gustos, indiferent de stirile reale pe care viata mi le ofera. :)

Niciun comentariu:

TRAIM VREMURI INTERESANTE DAR SUNTEM DOAR NISTE FURNICI

Cred ca ne apropiem de punctul in care americanii sunt ghiftuiti de ce au cistigat in Europa, au dsitrus un concurent serios, iau distrus ba...