miercuri, 8 iulie 2020

730-ESTE CLAR CĂ PENTRU PUTERILE CARE SUNT, TOATE RELAȚIILE UMANE, PLĂCERILE SIMPLE, NEVOILE SOCIALE ȘI PSIHOLOGICE SUNT INSUPORTABILE - gigantul experiment Milgram






În cealaltă zi am fost la coadă (distanțare socială) pentru a primi comuniune. Era un bebeluș într-o trăsură care mă privea în sus, dar fără emoții. În timp ce zâmbeam, nu a existat nicio reacție, ci doar o privire goală. Purtam o mască. M-am întors apoi să văd că mama ei purta și ea o mască. Ce fel de copii vor fi crescuți într-o societate mascată?
Mulți oameni din lumea mea pe internet văd acum cu alarmă UN NOU NIVEL DE CONTROL AL POPULAȚIEI. Merită citit Peter Hitchens , CJ Hopkins , țânțarul Bionic ; iar acesta, de Gareth Roberts, comparând noua noastră ordine mondială cu Satul din seria Patrick McGoohan , prizonierul cred că este deosebit de precis descris în tipul de groază (cu un zâmbet) al societății.


Simt că particip la un fel de gigant experiment Milgram în care populația lumii (cel puțin lumea dezvoltată) este socializată în obediență inspirată de frică. TERORISMUL, PRĂBUȘIREA FINANCIARĂ, EPIDEMIILE ȘI BIOSECURITATEA ȘI REVOLUȚIA CULTURALĂ SUNT TOATE EVENIMENTELE DE SUS ÎN JOS, menite să creeze o populație docilă și ascultătoare. 

ESTE CLAR CĂ PENTRU PUTERILE CARE SUNT, TOATE RELAȚIILE UMANE, PLĂCERILE SIMPLE, NEVOILE SOCIALE ȘI PSIHOLOGICE SUNT INSUPORTABILE.

TOȚI OAMENII INDIVIDUALI SUNT CHELTUIELI. 

Se spune că elita A RENUNȚAT POLITIC LA CLASA MUNCITOARE în favoarea ecologismului extrem și a imigrației. MUNCA UMANĂ (CEL PUȚIN ÎN LUMEA DEZVOLTATĂ) NU MAI ESTE CONSIDERATĂ A FI ESENȚIALĂ. 

Așa cum a documentat James Corbett, OBIECTIVUL DE REALIZAT ESTE CONTROLUL POPULAȚIEI.
Renașterea a fost trecerea de la o cultură centrată pe creștinism (epoca credinței, așa cum este exemplificată de Catedrala Chartres ) LA CULTURA MODERNĂ CENTRATĂ PE OM (epoca individualității umane, așa cum este exemplificată de Omul Vitruvian al lui Da Vinci ). 

Aceasta era epoca modernității, dar modernitatea este acum terminată; prezentul distopic este o lume postmodernă, post-umană, așa cum este exemplificată de robotul Sophia . 


Deoarece INDIVIDUALITATEA NOASTRĂ UMANĂ VA FI ACOPERITĂ DE O MASCĂ, FIECARE MIȘCARE ȘI CUMPĂRARE VA FI NOTATĂ ȘI APROBATĂ DE UN SISTEM ELECTRONIC DE CONTROL, CHIAR ADN-UL NOSTRU VA FI LA MILA VACCINURILOR OBLIGATORII.

În aceste vremuri tulburătoare mă tem pentru familia mea. Mi se pare foarte greu să discut aceste temeri cu soția mea care este franceză și jurnalistă, pentru că lumea vede prin lentile foarte diferite decât mine. 

Am cunoscut recent un grup de prieteni, toți absolvenți de la universitatea franceză de elite Science Po , într-o seară minunată la un bar în aer liber de-a lungul Senei. Un domn foarte drăguț și inteligent cu care vorbeam nu purta mască, dar AVEA O CREDINȚĂ TOTALĂ ÎN VIRUS ȘI GUVERN. 

Am încercat să prezint un punct de vedere diferit, deși mă îndoiesc că eram convingător.

ÎN ACESTE MOMENTE DISPERATE, SIMT CĂ CELE DOUĂ ACȚIUNI ESENȚIALE SUNT SĂ PRIND CURAJ ȘI SĂ MĂ ROG.




TRAIM VREMURI INTERESANTE DAR SUNTEM DOAR NISTE FURNICI

Cred ca ne apropiem de punctul in care americanii sunt ghiftuiti de ce au cistigat in Europa, au dsitrus un concurent serios, iau distrus ba...