sâmbătă, 28 decembrie 2013

15-Calea fara Cale - Advaita Vedanta.



Recent am frunzarit cartea ,,Respiratia Absolutului, Dialoguri cu Mooji” - un Intelept Advaita - si in timp ce incercam sa lucrez cu notiuni noi, am cerut niste sfaturi unui prieten. Dupa o discutie lunga, el spunea ca aceasta este singura invatatura spirituala care nu vine cu un ,,manual de folosinta”, pentru intelegerea si urmarea cunostiintelor.

Am fost destul de intrigat si m-am dus acasa ca sa ma uit la prima discutie: Advaita – Calea fara Cale, unde am gasit ceea ce eu am considerat ca sunt totusi instructiuni – cateva, foarte putine, dar intr-adevar erau niste sfaturi de urmat.

Am inceput apoi, sa le analizez pentru un timp, si in cele din urma mi-am dat seama ca pot real sa le privesc ca niste instructiuni asemanatoare cu cele pentru folosirea computerului - si in gluma, le-am trimis prietenului meu. Mi-a fost teama sa nu il jignesc, dar spre surprinderea mea, el a fost de acord cu ele.

Instructiunile, sau ceea ce consideram eu ca sunt niste sfaturi, erau puse aproape toate la inceputul paginii - si erau cam acestea:

-Trebuie sa renunti la toate proiectiile tale conditionate, la ganduri si concepte. Pe care eu am interpretat-o cum ca trebuie sa stergi toate fisierele si programele reziduale din memoria diskului.

-Si numai aduna altele, ci ramai asa… gol. Ceea ce eu am gandit ca inseamna sa nu mai incarci cu nimic hardul tau.

Practic, tot ceea ce tu ai lasat in memoria calculatorului, adica in memoria mintii tale, este sistemul de operare pur – Constiinta fara limite – scanteia divina din tine – la purtator.


Niciun comentariu:

TRAIM VREMURI INTERESANTE DAR SUNTEM DOAR NISTE FURNICI

Cred ca ne apropiem de punctul in care americanii sunt ghiftuiti de ce au cistigat in Europa, au dsitrus un concurent serios, iau distrus ba...