marți, 28 iunie 2016

312-Baza creeaza si sustine varful piramidei.

Mi-a ramas in minte o idee din lecturile mele de pe Internet, si anume ca baza creeaza si sustine varful piramidei. Contextul era ceva social, ceva despre astia din oculta mondiala. Nu imi amintesc sa fi fost vreo explicatie.
Si cred ca e adevarat, chiar daca mi-a luat ceva ani sa o recunosc.

Noi astia multii, muncitori si fara timp liber ne aratam aderentii valorilor - ca nu avem destul, ca vrem mai mult, ca vrem sa traim dupa anumite standarde gen excursii scumpe in locuri exotice, masini scumpe, case si vile multiple, luminoase si bine dotate, femei frumoase precum obiectele decorative (unde o fi morala?!) si cireasa de pe tort: ne mai si fudulim ca noi avem si altii nu ( a se citi cruzime). 

Astfel se nasc si apar in masele (grupurile) de oameni, varfuri care intruchipeaza exact aceste idei. Monstrii bogati, cruzi, lipsiti de omenie, lipsiti de scrupule, viciati, exact cum vor masele. Ii reprezinta. 

De aceea si sunt adulati pozitiv sau negativ. Aceste varfuri sunt ale noastre. Noi i-am creat prin gandurile noastre, prin atitudinile noastre, prin valorile pe care le cultivam, fie pozitiv, fie negativ. Prin urmare baza sustine varful piramidei.

Cred ca daca in saracia noastra am spune, 
mie imi ajunge. 
Am destul. 
Nu-mi mai trebuie. 
Atunci s-ar creea in grupuri, oameni precum acel presedinte uruguayan Jose Mujica. 

http://www.brainyquote.com/quotes/authors/j/jose_mujica.html

Si ar fi multe varfuri de acest fel, daca noi astia multi, obiditi, munciti si fara timp liber am adera la valorile morale comune in mod real. S-ar crea o atitudine saturata, de a fi saturati si multumiti, si astfel am naste varfuri de oameni satui de bogatie si capabili de omenie si altruism.
Da. 
Baza creeaza si sutine varful piramidei. Cum suntem noi asa sunt si conducatorii nostri. 
Si asa si este. Cred eu, dupa atatia ani de epuizare...

Niciun comentariu:

TRAIM VREMURI INTERESANTE DAR SUNTEM DOAR NISTE FURNICI

Cred ca ne apropiem de punctul in care americanii sunt ghiftuiti de ce au cistigat in Europa, au dsitrus un concurent serios, iau distrus ba...