duminică, 17 ianuarie 2016

198-A avea raspunsuri s-ar putea sa fie imposibil

Reincarnarea si teoria multiversurilor, a universurilor multiple

Citeam articolul din linkul de mai jos si spre sfirstitul articolului e o referire la teoria multiversurilor, a universurilor multiple si m-am gindit cum ar trebuie sa fie asa ceva.


O versiune logica, nu ca logica mea ar fi ceva de care aceste multiversuri ar trebui sa tina seama, ar fi ca si cand suma tuturor universurilor ar fi nula. 

Cu alte cuvinte e ca o repartitie a numerelor pozitive si negative in jurul unor multitudini de axe, suma acestor numere pentru fiecare axa fiind 0, anulindu-se per total. 

Cu alte cuvinte daca exista o axa a norocului si intr-un univers am noroc din belsug, in celelalte axe norocul tebuie sa scada, si sa creasca ghinionul pentru celelalte exemplare din care sunt compus, astfel ca per total, pentru toate exemplarele mele, norocul si ghinionul sa fie 0, nul.

http://qz.com/596514/its-possible-that-there-is-a-mirror-universe-where-time-moves-backwards-say-scientists/

Iar aici mi-am adus aminte de reincarnare, care intr-un fel este similara cu ce am scris mai sus. 
Per total prin toate vietile in care te reincarnezi trebuie sa ajungi la o tinta finala, un capat al axei, dar nu inseamna asta oare ca acelasi lucru se intimpla si pe partea opusa a axei?

Daca eu avansez spre nemurire, pe o axa a nemuririi, nu inseamna ca in acelasi timp imping pe un alt exemplar al meu in multivers spre distrugere in axa opusa nemuririi?

Niciun comentariu:

TRAIM VREMURI INTERESANTE DAR SUNTEM DOAR NISTE FURNICI

Cred ca ne apropiem de punctul in care americanii sunt ghiftuiti de ce au cistigat in Europa, au dsitrus un concurent serios, iau distrus ba...