miercuri, 10 februarie 2016

215-Cei din CLUBUL SELECT DE LUX 1, zboara? Exact, ce?

Ok, hai sa recapitulam.
Dar sunt doar contra lor? Sunt paraziti pentru grupul 99?

Banii ce sunt? Niste hartii? 
Si ce faci cu ei, scrii pe ei? Hartie igienica? Tapet?
Au acoperire in aur si asa capata o valoare. Dar ii tine 1, pe toti.
Ok, dar ce faci cu aurul? Il mananci?
1 îi da la 99 cat si cum crede el
La ce e bun? E un drog?
Sa acopere hartia igienica care altfel nu are valoare.
Prelungeste viata?
Dau valoare hartiei igienice.
Am inteles ca le acopera. Dar ce se intampla cu hartiile acoperite in aur? Devin o hartie igienica mai buna? Sau un tapet mai bun?
Cu hartiile acelea de valoare cumpara lucruri, marfa.
Sau coli de scris mai bune. Ce e aia valoare?
Pai depinde.
Nu inteleg.
Este acel lucru care rezista in timp si nu se strica usor. De aceea a fost ales aurul. Are valoare. Valoarea ei, valoarea ei, MM... :))
Ok, dar la ce ma ajuta pe mine aurul?
In raport cu el se calculeaza valoarea marfurilor.
Daca am o tona de aur, ce fac cu ea? Acopar hartiile din casa?
Daca am niste hartii acoperite cu aur, cumpar marfuri
Hmm, si ce fac cu marfurile?
Le consum, fac schimb…
Le mananc, le beau?
Iau ce am nevoie, iau ce imi lipseste, ce imi trebuie.
Si ce inseamna trebuie?
E impus din afara? TREBUIE sa fac ceva pentru ca e impus?
Pai ce nu am, inseamna ca imi trebuie, da.
Sau e ceva intern...
Am o nevoie, da.
Fiziologica? E identica la toata lumea?
Daca nu pot obtine asa ce am nevoie, atunci il cotropesc J)

Dar daca nu am nevoie?
Ca nu am, de saracie, de foame, de nevoie, de lipsa.
Dar daca am tot ce imi trebuie?
E identica da, cu toata lumea, aceasta nevoie.
Sigur?
Daca am tot ce trebuie, huzuresc. Si ma apar sa nu vina altul sa imi ia tot.
Adica si eu si cei din grupul de lux 1 suntem identici. Ce e aia huzur?
Si angajez bodyguarzi, o armata ca sa ma apere, sau daca vorbesc de clubul 1, imi fac politie, armata, justitie, guvern, totul ca sa ma apere de 99. Pericolul cel mare, dusmanul meu e 99.

Ce e huzur? E o nevoie speciala cu care se nasc cei din grupul 1?
Huzur este cat mai mult consum, tot ce imi place. Totul la maxim.
Adica ei au nevoie de huzur?
Da, mai mult decat este nevoie. Merg in hoteluri de lux, mananca tot ce este mai scump, că ce sa faca cu banii? Ii irosesc cat pot de mult.
Si ceilalti nu au nevoie? 99 nu are nevoie? 

Dar ce e nevoie? Pai daca ar fi toate la fel nu ar mai exista lux.
Acum am alte nevoi decat cei 99. Si apoi m-am obsinuit cu acest nivel ridicat, si daca pierd din acestea fac urat. Nu suport. Si sunt in stare de orice.
Deci nu avem nevoi identice?
Si chem politia sa mi le aduca inapoi. Fac ceva, razboaie.. sa imi cresc avereaaa, nu conteaza cum..  Numai mie sa NU imi scada bogatia. Fac orice pentru asta, ca eu sa nu sufar.
Deci nu suntem egali.
Nuuu. Nu sunt egal cu 99. 

1 NUUU este egal cu 99 niciodata.

http://www.csmonitor.com/USA/USA-Update/2016/0221/Charles-Koch-agrees-with-Bernie-Sanders

(E bun articolul. ridica o serie de probleme reale, chiar daca nu mentioneaza Constitutia, nu este greu de inteles ca de acolo pleaca problema si chiar daca este scrisa PERFECT, aplicarea ei in practica a dus la sistemul actual cu 1% bogati si restul saraci. Deci tentativa de a o promova ca fiinda perfecta e o manipulare!)

Ahaaa. Deci sunt diferente naturale? Fiziologie?
1 are o piata a lor de lux, unde totul costa foarte mult. Au o alta viata, locuiesc pe o alta planeta.
Da, dar mananca mai mult?
Asta le da impresia de putere, de diferit.
Respira mai mult? Se reproduc mai mult?
Da, mananca mai rafinat, lucruri pe care 99 nu si le pot permite. Au tot ce vor. Sunt in rai.

Hmmm, adica stomacul lor e deosebit? Ficatul lor nu poate supravietui cu aceleasi produse ca restul?Da a devenit un ficat de lux.
Si traiesc mai mult? Nu se imbolnavesc?
De mai mult? Chiar ieri am vazut un documentar cu viata pe o strada din Londra, a bogatasilor. Este o total alta viata acolo.
Nu au gaze la stomac? Ora lor e mai lunga decat a noastra?
Cei 99 sunt chinuiti rau…
Nu inteleg. Cine ii chinuie? Cei 1? Vin in fiecare zi sa ii chinuisca?
Da, ca trebuie ca 1 sa se imbogateasca cat mai mult.

Si de ce acccepta sa fie chinuiti? Ca 1 sunt putini.
Da, le cere cel mai mare efort si le da cat mai putin posibil. Ca la sclavi. Ca nu au alternativa. Nu au unde sa fuga. 
Dar 1 nu par sa fie superputernici.
Pai parca ziceai ca daca mananci putin traiesti mai mult.
Mecanismul este mare si nu poate fi schimbat usor.
Dar cei din clubul select de lux 1 ii ajuta de fapt pe 99, ca ii fac sa exerseze tot timpul.
Da, asta zic si cercetatorii, dar nu conteaza ce zic ei.
Ii antreneaza. 
Calitatea vietii conteaza. O viata cat mai rafinata.
Ii fac mai rezistenti pe 99. Sa le multumeasca celor din clubul selet de lux 1. Ce e aia calitatea vietii? 

Ce este mai rafinat, zaharul?  Pai parca era cancerigen. Produsele rafinate nu sunt bune pentru sanatate.
Posibilitatea de a-si face toate gusturile, oricand, in orice cantitate, orice vor, tot timpul…
Asa mi-ai zis.
Si apoi cauta sa faca aceasta posibilitate cat mai sigura. Sa fie continua. 
Pai, ce poti sa faci tot timpul?
Sa reduca variabilitatea si pericolele la adresa pozitiei lor. Cu asta se ocupa ei tot timpul. Ei lupta continuu cu 99.
Ce anume ai face tot timpul daca ai fi bogat? Ai manca?
Ce fac ei probabil, asi huzurii. Asi imbratisa hedonismul.
Si e bine? Ai bea? Te-ai plimba cu masina, toata ziua? Cu avionul, poate…
Da, cu siguranta, as alege tot ce este mai bun, si iti incita simturile.
Cu iahtul? Ce e bun dintre toate astea? Zaharul e bun?

Prea mult dulce strica, intr-adevar. Dar asta inseamna putereeee. I-am vazut aseara. Nu se putea intra in lumea lor. E pazita.
Nu inteleg.
Decat daca aveai multe zerouri in coada.
Pai de ce sa vreau sa intru acolo?
Singura preocupare a lor este cum sa-si conserve bogatia.
Primesc o viata in plus?
Nu stiu. Asta discutau ei acolo, numai despre bogatie si lux. Si cum sa manipuleze lucrurile ca sa isi conserve nivelul si avantajele.
Hmmm, si ce e bine in viata asta?
Si ce este viata aceasta in care traiesti doar sa te aperi? Esti ca un animal vanat.

Ziceau: eu il cunosc pe ministru cutare, eu o cunosc pe regina…
Nu traiesti asa… Si?
Tu vorbeste cu… si vezi ce faci sa nu scada actiunile.. Numai asta fac. Da, pareau niste nebuni, nu au timp sa traisca, trebuie sa se apere continuu sa nu le scada bogatia, ca isi pierd privilegiile, pe loc. Mancau, calatoreau si se aparau, luptau. Ca era un sofer de taxi care nu intelegea nimic, de ce se lupta astia atata, si pentru ce?

Si primeau ani in plus de la viata? Care e avantajul lor? Defecheaza mai bine? Respira mai mult? Nu au dureri? Traiesc 1000 de ani? Zboara? Exact, ce? :))

Nu sunt vanatori, sunt de fapt vanati. Se apara sa nu fie atacati de cei 99. Deci nu au avantaje.
Era o batrana de 90 de ani bogata…
Si?
Cu servitori si tot ce vroia.
Arata ca la 18?
Nuuuu, si vine doctorul la ea, si il intreaba cat sunt actiunile la…
Deci nu au altfel de 90 de ani decat noi…

Importante pentru ea erau actiunile, sa nu ii scada nivelul, ca e periculos probabil, ajunge in randul nostru, si asta e de neinchipuit…

Niciun comentariu:

TRAIM VREMURI INTERESANTE DAR SUNTEM DOAR NISTE FURNICI

Cred ca ne apropiem de punctul in care americanii sunt ghiftuiti de ce au cistigat in Europa, au dsitrus un concurent serios, iau distrus ba...