marți, 23 februarie 2016

235-Câte APUSURi sunt in Gabon?

Important este ca lumea să iasă din cutia ideologică şi să înceapă să gândească. Să vadă că există mai multe opinii şi că niciuna nu este absolută! Au hărţi mintale binare. Bine/rău. Ăsta este obstacolul major. Împărțirea şi manipularea prin Divide et Impera.
Da, aşa gândim absolutizând egoul. Asta aduce nevoia de luptă continuă şi de apărare.
Da, este un sistem absolut.
Deci nu ne interesează cum este realitatea în sine, ci tot timpul avem de apărat ceva la noi.
Da, cunoaşterea în sine este neutră.
Nu ştiu ce apărăm, o imagine de sine?
E o colecţie de date. 

E interesant cum s-au păstrat obiceiurile. Aici este carnaval. La romani nu sunt carnavaluri religioase ca la catolici. Nu există obiceiul acesta. La spanioli, italieni, la catolici în general sunt multe carnavaluri religioase. La ortodocşi nu există. Au un sistem diferit, plus spovedania. La noi nu ştiu cât se mai practică, dar e o metodă bună de descărcare a sufletului, de a elima tensiunea negativă. Dacă o faci regulat, şi să nu laşi să se acumuleze gândurile negative. Ţine loc şi de consultaţie psihiatrică. Te descarci în faţa cuiva care te ascultă. Şi aşa scapi de apăsare. Şi nu te judecă prea tare. Ai nevoie insa de ea. Mai ales când eşti tânăr şi te simţi îngrădit de societate. 

Dacă nu poţi să respecţi regulile societăţii, spovedania te ţine în frâu, dacă o faci regulat. Ştii că cineva te va auzi şi nu vrei să ai prea multe de spovedit. Deci încerci aş să nu mai fii antisocial. Altfel, la spovedanie s-ar putea să nu mai poţi fi absolvit de păcate şi să ţi se dea canon, care o să fie greu de dus. E ceva interesant. E o metodă de feedback, care se practică în occident. Preotul te ascultă şi te corectează, îţi dă un feedback. Şi astfel te încadrezi în societate. Iar dacă societatea e corectă, liniștită atunci ar trebui să te încadrezi relativ uşor. Iar dacă nu te încadrezi însemnă că tu eşti diferit.

Ce faci?
Ascult muzica arabă.
Te converteşti? Te pregăteşti pentru Eurabia?
Daaa, fac exerciţii să văd cum este. Dacă accept muzica lor, şi merge, îmi place chiar mult.
Acum nimeni care se respectă nu mai vrea să fie asociat cu sorosiștii.
Se câştigă bani serioşi la ONG urile sorosiste.
Nu au atâţia bani. E doar praful de pe toba. Iar cei care se duc după bani sunt oricum stricaţi.

Despre POLIARHIE.

http://dantanasescu.ro/2013/07/27/democratia-capitalista-este-de-fapt-o-poliarhie.html

Este excelent. Nu pot să spun nimic mai bun. Este un termen foarte reuşit. Se încadrează perfect între monarhie şi anarhie. Monarhia este un capăt unde este un domnitor şi restul supuşi. Şi anarhie unde toţi sunt şefi şi niciunul nu mai este supus.

Sorosistii se fac de ruşine singuri. Oricine ar avea un pic de creier nu ar putea să îi bage în seamă. 
Dar cine are?
Iar cei fără creier rămân aşa orice ai face. Sunt ca o balenă care suge de unde poate şi aruncă cu gunoi acolo unde nu poate suge.

.........

Despre manipulare.
Ce înseamnă cuvântul în sine?
Să duci pe cineva pe o pistă falsă.
Ok, cuvântul de bază este fals, nu? Deci fals pentru cine?
Şmecherie. Pentru celălalt.
Pentru cel pe care îl manipulezi, nu?
Da
Adică îi fac celuilalt ceva care este în interesul meu de fapt.
Da, şi nici nu îşi dă seama şi nici nu înţelege ce păţeşte. Că l-am dus pe miriște. Aiurea.
Ok, hai să împărţim acest lucru:
-Este împotriva interesului meu
-Este neutru faţă de interesul meu.
-Este un pic în interesul meu.
Deci prima situaţie este ceea ce cred eu că vrei să o analizăm.
Ai vreun exemplu, unul ipotetic?
NATO, ne-au atras în NATO ca să ne jupuiască apoi cat mai bineeee. :)
Asta nu e manipulare, este minciună pe faţă.
Manipulare este atunci când mă faci să acţionez pentru ceva care este împotriva intereselor mele.
Deci manipularea trebuie să aibe două caracteristici. Una, cel care manipulează obţine un beneficiu iar cel manipulat pierde ceva. Cam asta este şi definiţia juridică a fraudei, doar mai completă. Manipularea este un termen care nu poate fi dovedit juridic. Nu este un termen de referinţă. Este un teritoriu gri. Propaganda şi manipularea sunt aproape sinonime.
Oamenii lucrează cu un model ideal, cum văd ei că le-ar fi bine.
Şi ce dacă?
Şi de aceea sunt mereu dezamăgiţi, şi se simt înşelaţi, trădați. Că nu se întâmplă niciodată ce își imaginează ei.
Şi ce dacă!
Ce, dacă îi păcăleşte?
Nu, ce dacă sunt dezamăgiţi? Care e pierderea concretă? Şi-au pierdut iluziile? Şi nu e bine asta?
Dar sunt de vină, dacă îşi fac iluzii? Cine i-a pus? Dacă vor ca lucrurile sa le fie bine, e rău?
Nu au găsit idealul?
Ei sunt de vină, aşa este. Cu siguranță.
Da, să le vândă şi ei mai departe, iluziile. De ce le-au cumpărat?
Să nu mai dorească mai binele lor?
Nu ştiau că sunt iluzii?
Atunci înseamnă că trebuie să-şi dorească mai puţin binele?
Să se trezească la realitate. Treaba lor ce vor. Şi eu aş vrea să fiu mai tânăr. Sau mai frumos, sau mai înalt.
Da e adevărat, păcăleala îi trezeşte puţin dar cad înapoi în adormire, repede. Sau poate starea normală este adormirea? Și nu știam noi...
Atunci sunt victime sigure. 
Exact.
Şi din când în când ne zguduie câte ceva, şi ne trezim la realitate. Puţin doar. Apoi cădem la loc în veșnica somnolență.
Se trezesc ca beţivii din duhoarea alcoolului şi văd că nu mai este alcool pe masă.

Cum spunea prof Florin Colceag: crizele sunt bune, ne și trezesc.
Da e elementar.
Deci manipularea e bună?
Iar începi cu bine/rău?
Asta de fapt se întâmplă... pentru că ne facem iluzii, sau nu suntem atenţi sau vrem prea multe?
Nu, pentru că suntem leneşi şi comozi, de aceea altul ne fura sau ne prăduieşte. Vrem totul mură în gură.
Ce nu vrem să gândim cu mintea noastră?
Fără să facem niciun efort, exact. Dacă o avem... Suntem prea lacomi. De aici vin toate problemele noastre. Din dorinţa de mai mult decât este nevoie.
Ahaaa.
Vrem să primim totul pe gratis.
Deci lăcomia noastră cea de toate zilele ne aduce aici, să fim păcăliţi până la urmă? După faptă și răsplată. Cine ne-a pus să vrem mai mult decât ne este necesar?
Da, vrem să plătim 0 bani, pentru cel mai bun serviciu. Indolență.
Altfel am fi cumpătaţi şi nu ar veni hoţii peste noi?

Puturoşenia. Ne-am dezobişnuit să facem un efort. Vrem ca totul să fie ca în reclame, dar fără să plătim. Să primim cel mai bun sistem din lume, dar fără să încercăm să îl înţelegem. Să avem cei mai buni politicieni, să avem tot ce este mai bun, dar fără să facem vreun efort. Nici măcar să vedem dacă îşi bate cineva joc de noi pe faţă. Nici asta nu ne dăm seama, şi apoi dacă lucrurile merg prost, ne victimizam. Am fost manipulaţi, am fost minţiţi... Urlăm.
Dacă s-au lăsat...
Deci cine crede că a fost manipulat să o dovedească, nu să se victimizeze. Dacă dovedeşte, poate să dea în judecată.

Şi cum pot să manipulez pe cineva?
Nu poţi să manipulezi pe nimeni dacă nu se lăsă, care nu e prost sau indolent. E ca şi cu hoţii de buzunare.
Manipulatorii sunt şarlatani, hoţi?
Nu. Mai întâi nu ai dovedit că există manipulatori. Ai dovedit doar că sunt unii care ţipă că au fost jefuiţi pentru că au fost înşelaţi şi manipulaţi.

Păi trebuie să ai un sistem de referinţă, şi fără de acela NU poţi să vezi manipularea. Dar dacă nu ai un sistem de valori pentru raportare, nu vezi.
Tot subiectul cu manipularea este o abureală, este o manipulare.
Nu există manipulare? Dar ce există? Înşelare?
A unor politicieni contra altor politicieni?
Trebuie să îl înşel pe altul ca să îi iau ceva? Asta ce este?
Manipulare este atunci când mă faci să schimb taberele.
Dar nu mi-ai dat un exemplu de înşelăciune.


Nu este atunci când îl fac pe celălalt să piardă ca să îi iau ceva?
Pe cine? Manipulaţi sunt alegătorii, nu?
De ce?
Nu înţeleg, noi doi concurăm, nu? Şi cineva hotăraşte cine câştigă. Cineva sunt alegătorii, arbitrii.
Da
Deci eu concurent vreau să conving arbitrii/alegătorii să mă aleagă pe mine.
Şi cum să îi manipulez, că trebuie să câştig şi eu ceva din asta?
Deci nu celălalt concurent e manipulat, ci alegătorii. Aici pleci de la situaţia de pe teren. Ai şanse să câştigi? Dacă ai, poţi câştiga detaşat fără să faci nimic? Dacă e neclar, atunci începi să cauţi metode ca să câştigi. Verifici cam câţi ar vota pentru tine oricum şi apoi rămâi cu cei nedecişi. Pentru ei trebuie să le promiţi ceva ca să îi influenţezi, să îi manipulezi dacă poţi... să voteze pentru tine. 
Altfel nu există manipulare?
Ceilalţi nu contează. Ăştia sunt posibilii manipulaţi.
Când vreau să obţin ceva de la cineva care refuză să îmi dea...
Nu refuza.
Trebuie să găsesc ceva ca să îl păcălesc...
Asta e jaf pe față, da.
Îi promit ceva şi apoi nu îmi respect promisiunea. 
Cam asta face escrocul, nu?
Politicienii sunt escroci?
Să îi faci să trecă din nedeciși în tabăra mea.
Mincinoşii sunt escroci?
Nu am zis mincinos. Mă uit la nedecişi şi încerc să văd ce ar vrea ei. Şi dacă e ceva ce pot să fac ca să îi atrag fără să mint, e ok. Acum urmează un teritoriu gri. Poate cred că voi reuşi cu adevărat să fac ceva din ceea ce promit. Şi atunci nu e manipulare. 

Doar dacă încep să îi mint ştiind că nu am de gând să mă ţin de cuvânt e manipulare, dar ei nu vor şti asta. Dar dacă dintr-o 100 de alegători, 45 sunt contra, 45 sunt pentru altcineva, atunci am nevoie să conving doar 6 ca să câştig. Deci procentul teoretic al celor pe care i-aş manipula ar fi redus. Şi doar dacă îi mint cu adevărat... Deci doar ăstia 6 ar putea să spună că au fost manipulaţi, restul nu au acest drept fiindcă fie au votat împotrivă, fie ar fi votat oricum.

Dar de obicei învinsul începe să plângă şi să dea vina pe manipulare, ca de aia a pierdut, ca adversarul a minţit. De fapt minciuna lui nu a fost la fel de bună ca a adversarului. Au jucat, minţit, manipulat mai bine... Deci manipularea e o abureală a celor învinşi ca să manipuleze contra învingătorului. 

Iar cei manipulaţi cu adevărat sunt foarte puţini. 

Ceilalţi intra şi ei în corul victimizaţilor fiindcă le place să fie mângâiaţi pe spate.
Asta e în politică şi alegeri. În rest e vorba de manipularea opiniei publice. 
Dar de ce opinia publică trebuie manipulată?
În definiţie așa se spune: manipularea opiniei celuilalt.
Care definiţie?
În DEX. Despre manipulare.
Ce valoare are opinia cuiva?
De ce trebuie manipulată opinia?
A cui?
Dacă îi înlătur opinia am luat controlul asupra lui. Opinia sa este reduta lui. De ce trebuie să o zdrobesc? Nu înțeleg.
Nu. Şi ce faci cu el?
Fac ce vreau cu el. L-am anihilat complet.
Îl iei acasă? Să îi dai de mâncare atunci. Şi să îl culci...
Nu mai reacţionează. L-am învins, și acum îl jupoi. Îi iau totul. 
Şi ce avantaj ai tu?
Nu mai ştie cine este şi ce vrea. Și îl fac veșnic consumator, spre exemplu. Adica îmi dă mereu bani, cu ghiotura.
Îl cari în spate? Îi iei banii?
Daaa. Apoi îl subjug. Şi va accepta orice îi fac, nu se mai poate opune. Fac cu el ce vreau. Acum va fi sclavul meu. 
Şi ce ai vrea să-i faci ca să merite să îl subjugi?
Să nu mai reacţioneze? Să îţi facă curat în casă?
Şi să pot să îl fur în linişte, fără limite.
Dacă e pensionar fără bani, şi bolnav?
Pai ce politicienii se uită la noi?
Să îi iau tot şi el să nu mai înţeleagă nimic. 
Cu mulţi copii.
Lupul stăpân la oi. Asta e viața. Așa este întotdeauna. Când a fost altfel?
Şi plin de păduchi? Ce faci cu el subjugat?
Pe toţi, nu am milă.
Trebuie să îi dai şi să mănânce.
Iau orice, resurse cât mai multe să fie.
Şi un acoperiş deasupra capului. Sorosistii le iau tot dar nu îi omoară, îi pun să lucreze pentru ei. Sunt o resursă, nu?
Se descurca siguri. Că i-am spus că dacă nu vrea, poate să plece.
Păi nu o să mai poată. Ai preluat controlul total. Acum ce faci?
Şi nu îmi lasă mie tot? Atunci să plece.
Şi dacă are doar datorii? Îţi lasă ţie datoriile?
Pleacă singur ca să nu fie prins, pleaca din sărăcie, că i-am luat tot.
Păi atunci de ce l-ai mai manipulat? Deci de ce manipulezi opinia cuiva?
Ca să preiau ce este mai bănos. Acolo unde se câştigă cei mai mulţi bani, acolo hop și eu. Şi mă fac eu proprietar peste tot, spre exemplu la Fondul proprietatea. :) Ca să vă jefuiesc mai bine... de nu o să rămână nimic al lor. Apoi pot să plece unde or vrea.
Păi nu mai pot.
Îi iau toate punctele de la Fond.
Am luat controlul total deja. Vreau cât mai mult, sunt foarte lacom. Şi acţiunile, şi pământurile, şi banii, tot...
Acum nu mai are nimic.
Păi manipularea era despre opinie publică.
Păi le-am luat tot. Nu este grozav? Sunt tare.
Ca untul la soare. :)
Fii, ca untul. E o realitate. Raportul între furturile din ţară şi cele ale proprietarului României este de 1 la 1000. Deci noi o parte si străinii de 1000 de ori mai mult. Deci rentează, nu?
Ok, deci manipularea se referă la opinie, nu?
Daaaa.
Deci revenim într-un fel la exemplul cu alegerile.
Da.
E vorba ca opinia publică să fie schimbată. Deci cei care nu şi-o schimba... oricum, nu contează. Orice ar zice de bine de bT, eu nu îmi schimb părerea. Şi orice ar spune rău despre el, eu nu îmi schimb părerea.
Deci sunt două elemente. Ca să fie un esantion de indecişi şi ca aceştia să fie minţiţi, trebuie să le fie ceva prezentat care nu e sau nu va fi adevărat. 

Astfel că opinia publică, majoritatea formată, să fie diferită decât cea care s-ar fi format în afara acestei manipulări. 
Cum s-a şi întâmplat.
Când s-a întâmplat? Concret.
Până acum. bT ar fi fost ales oricum, că era ordin.

Păi s-a prezentat ca fiind o democraţie dar este o dictatură străină, o colonie. Că nu contează deloc ce aleg oamenii. Ei pun pe cine vor, pe oamenii lor. Tot timpul este asta.
Hmm, şi cine este manipulatorul?
Asta e dezinformare. Ca atunci când la piaţa îţi spune că un produs e excelent.
Trebuie cerut voie la Departament.
Mă manipulezi.
Ce zice el, aia se face. Departamentul este în toate, în cele ce sunt şi vor râde mâine în soare. Nu vezi că numai la el se închina toţi? Şi la Congresul lui L.
Nu au nevoie de noi.
Nu de noi, de bogăţiile noastre.
Nu contează ce votăm, nu avem niciun drept, exact.
Am înţeles, nici nu contăm.
Nu e manipulare asta, e minciună pe faţă.
Se păstrează doar o aparentă subţire, aşa de imagine, pentru cine nu înţelege nimic.
Da e o aparentă. Şi e o minciună sfruntată. E orice vrei tu, dar nu e manipulare.
Păi atunci de ce se joacă teatrul ăsta cu alegerile?
Ca să se păstreze aparenţele.
Nu mai mergem la vot. Este un singur partid.
Exact.
Este totalitarism.
Deci dacă este manipulare, nu noi suntem manipulaţi.
Stăm acasă? Dar cine este MANIPULATORUL?
Ai schimbat subiectul.
Nu e manipulare aici. 
Să ni se spună că este poliarhie.
Noi nu suntem manipulaţi, noi suntem minţiţi pe faţă.
Să nu mai cheltuim atunci bani pe înscenări. Nu se poate să facem economie?
Cine?
Cu alegerile.
Nu înţeleg. A cui opinie zici că e manipulată, şi pentru ce?
Opinia publică.
La ce foloseşte acea opinie publică? E ca o toaletă publică?
Nu ştiu, se poate.
Hmm.
Că nu contează ce votează ea.
Şi? Ce legătură are Departamentul cu asta, şi Congresul lui L?
Nu ştiu, dar sunt acolo cu toţii, în păr.
Nu văd nicio legătură între ce ai zis şi o manipulare. Cine merge la vot şi la ce vot?
Opinia merge.
Nu pot să te urmăresc. Ai plecat cu democraţia şi Departamentul şi Congresul lui L şi acum eşti cu opinia, nu înţeleg.
Publică. Totul se leagă, e la pachet. Nu vezi?
Hmm, şi unde e manipularea?
Că trebuie să înşel opinia ca să aibă loc înscenarea de aparenţă şi la mişto. Cineva care să îi valideze aşa de florile mărului, că tot ce vor fac. Și nu are cine să îi oprescă. 
Ce înscenare?
Cu democraţia.
Cine crede în democraţie?
Bună întrebare. Opinia?
A cui?
A pub...
Toată pub...? Tu? Eu? Vecinii?
Da, toţi cei care votează.
Ei cred în democraţie?
Şi sunt manipulaţi să vină la vot că tot nu contează ce aleg ei. Şi se dovedeşte asta de fiecare dată. Iese numai cine trebuie. Și tot ce se face este numai împotriva noastră.
De ce?
Nu înţeleg.
Nu ştiu, vorbeşti în termeni generali.
Nu îşi dau seama că de fiecare dată sunt manipulaţi?
Nu pot să zic nimic. 
Sunt dezinformaţi. Sau aleg pe cineva şi apoi îi trădează, şi se întorc împotriva lor. Deci totul e în zadar.
Şi dacă nu ar alege ce s-ar întâmpla?
Da, dezinformaţi intenţionat. Minţiţi direct.
Care e diferenţa? Dacă nu sunt alegeri atunci ce?
Nu ştiu, dar ar fi interesant.
Ai vreun sistem mai bun?
Eu cred că în condiţiile astea de colonie, poţi vota orice că tot ce vrea Departamentul iese.
Divaghezi, nu asta e manipulare.
Ca în Grecia, că nu cred că vroiau grecii să fie LGB şti. Dar a votat ditamai Parlamentul.
Tu te plângi că eşti colonizat.
Şi Parlamentul a zis că musai... ordin de la stăpânire, vă facem de azi LGBT işti, că vreţi că nu vreţi, trebuie. Şi la noi la fel, Parlamentul votează orice i se spune, fără să crâcnească, orice stăpânul vrea. De ce nu se zice că suntem într-o dictatura şi gata. Şi să ne băgăm minţile în cap, că este doar un lagăr mai mare acum. S-au unit lagărele.

Nimic din astea nu sunt manipulare. Manipulare e când sunt pus să fac ceva fără să îmi dau seama că nu este în interesul meu. La un vot democratic nu contează manipularea, nu are niciun sens. E adevărat însă că la nivelul superior poate fi o manipulare.

Eu cred că sunt lipite etichete cu aspect onest pe nişte înşelăciuni.
Dacă la noi ei hotăresc totul, nu există manipulare.
Este un mecanism de înşelare cu amprenta de onestitate.
Cam aşa ceva.
Şi sunt cunoscute foarte bine mecanismele de inducere în eroare.
Dar nu e manipulare. Opinia publică nu contează, este doar masa de manevră.
Şi acest mecanism nu permite şi manipularea?
Nu.
Nu e nimic de făcut?
Hai să revenim la subiect: MANIPULAREA OPINIEI PUBLICE.

Dacă mecanismul ar fi ceea ce spun etichetele nu ar fi posibilă manipularea opiniei. Şi nici necesară. Dar pentru că mereu trebuie ascunse adevăratele scopuri, mereu apare nevoia de a induce în eroare pe ceilalţi. Şi astfel nu se iese din roată niciodată. 

Eu cred că ar trebuie arătat întâi că este un fals mecanism, şi etichetele sunt false. Foloseşte numai clubului de lux 1. Şi cum sunt mereu încălcate semnificaţiile etichetelor, şi care sunt metodele prin care se face asta?
Te inverti în cerc şi tu.

În cuvinte sta puterea lor. Şi lupţi doar cu semnificaţia unor cuvinte. Bătălia este pe aceste semnificaţii. Clubul de lux 1 bate în cuie prin lege anumite semnificaţii şi apoi le susţine cu instituţii de forţă. Este un STAT MAGIC. Zic că aleg judecătorii aleator, dar ei îi numesc, dacă cineva comentează zic că este un sistem aleator, dar când am nevoie să execut o comanda politică, îi aleg eu. Păi este sau nu este democratic? Să se hotărască. Sau este numai acolo unde nu este important pentru ei, şi acolo unde au nevoie este despotic.
Ok.
Mie îmi place subiectul, este mereu actual.
Pe mine mă plictiseşte.
Înseamnă că ne vom lovi mereu de el.
Nimic nou, ca mersul pe jos.
Păi e frumos să îi păcălești pe oameni cu democrația si să le iei apoi totul. 
Nu ai aratat ce înseamnă să fii dominat.
Păi, să îi iau totul şi el să nu poată reacţiona. Îl inebunesc la cap cu democratia, drepturile omului si justitia indepedenta, dar in realitate ma mai gandesc. Este doar o eticheta falsa pusa pe un sistem de explotare nemilos.
Nu înţeleg, e în puşcărie?
Şi nu e bine ce se întâmplă? Dacă nu îi convine că îi iau totul poate să plece.
Nu înţeleg.
Cum pot eu Departament să fiu proprietar pe tot, asta e problema.
Ai acte de proprietate?
Da, mi le dau acum de la Fondul Proprietatea.
Acum ai?
Daaa.
Nu ştiu.
52 % din pământuri. Resursele sunt ale mele. Fondul Proprietatea, tehno îmi răspund la comenzi. Am tot, am tankuri ONG urile sorosiste, câte frunza si iarba, cu care infiltrez tot ce mişcă, parazitez tot. Nici nu discut.

De ce a plecat N din funcţie?
Probabil că s-a plictisit să funcţioneze.
Cu siguranţă.
Nu mă interesează deloc subiectul ăsta. Poate doar un pic mai mult decât numărul de apusuri din Gabon. Dar cam atât, nu cu mult.
Poate reuşesc să lupte contra cancerului sorosist.
Păi chiar ei sunt cancerul. El este la putere, cine să lupte?
Sic!

Niciun comentariu:

TRAIM VREMURI INTERESANTE DAR SUNTEM DOAR NISTE FURNICI

Cred ca ne apropiem de punctul in care americanii sunt ghiftuiti de ce au cistigat in Europa, au dsitrus un concurent serios, iau distrus ba...